Första ridturen hemma


Kunde inte hålla mig igår, jag red faktiskt på kvällen. Dock inte så långt utan bara så han fick vänja sig lite. Hade med Trevina som sällskap, Emelie, mamma & Tiffany var med. Han var jättelugn! Han fick testa min svarta pessoa, och den funkar bra. Vi ska kolla på den idag igen. Hoppas den passar, för den är så underbar! :') Han var lite spänd, ville inte gärna jobba så ställde inte så höga krav förrutom att han skulle ställt sig åt båda hållen, därefter nöjde jag mig och lät honom kolla ordentligt på saker. Gillar honom jättemycket redan!

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: ja dom är jätte bra! :D

2011-08-01 @ 09:05:20
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0