Gästbloggare #1

Hej alla Amandas läsare :D Jag heter Olivia och är 11 år i september. Jag sköter 4 hästar som heter Pongo,Lola,Expo & Joddy.
Alla dom hästarna står i samma hage på lösdrift :)
Lola: Är en korsningsponny & hon är 19-20 år hon är 1,34 cm.lola är en fux med bläs.Lola tävlades mest i gymkhana när hon tävlades men i hoppning också ;)
Pongo: Är också en korsning tror ja :D Han är brun med bläs. Han tävlas i gymkhana & hoppning.
Expo: Expos ägare vann han på en western tävling förra året. hon har tävlat han någon enstaka gång i hoppning
tror ja :) Han är brun skäck & ser verkligen ut som en westernhäst :D
Joddy:Är en shettis på ca 2 år :D Han är svartskäck. Ja eftersom han inte kommer växa så mycket mer än vad han är nu så ska hans ägare köra in honom & så ska
han typ gå att ha  med i ponnyridning tror jag ;)
Ja rider även på en ridklubb som heter långeberga ridklubb/ridskola.

Expo.

Joddy.

Lola.

Pongo.
Om ni vill följa min vardag gå in på  www.everythinghorzes.blogg.se
/Olivia

Vill du gästblogga?
Skicka ditt inlägg till Amanda96_9hotmail.com!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Hej! Jag undrar om jag skulle kunna få använda några utan era/dina häst-bilderna till en hästsida? :) Frågar om tillstånd, så jag inte bara ''tar dom'' :s



MVH Angelika

2011-11-16 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0