Inne

Har haft en hektisk dag (haha). Kollat klart på nästan alla avsnitt av Eva & Adam med Emelie, därefter åkte hon, jag och Elly hem och Emelie red på Midde, jag på Lucky och Ellinor på Trevina. Vi bytte hästar då varken Emelie eller Ellinor vågade trava på varken Lucky eller Midde. Jävla fegisar ;) Till sist blev det så att jag fick trava på Midde, Ellinor på Lucky och fegisen Emelie på Trevina. Till sist galopperade vi på ett gärde, OMG vad pigg Lucky blev, varken Emelie eller Elly vågade galoppera på Midde eller Lucky här heller så Midde fick vänta och jag fick galoppera på Lucky först med Emelie & Trevina, sedan Ellinor & Trevina. Nu är det AKUT med hovslagaren, så hoppas han kommer inom de närmsta dagarna! PANIK.

Iallafall, så efter det åt vi lunch, jag har skrubbat krubbor, gjort en packlista och nu ska jag sticka ut och packa.

Emelie skulle tvunget ha en bild på mig när jag tvättade krubborna, så blev sur på henne och kastade skum haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0