Lucky 3/8









Red i våran lilla gräspaddock. Han ville inte riktigt släppa till en början, men sedan var han jättehärlig. Det är inte så mycket gratis utan man får vara på honom hela tiden. Jag har bara galopperat på honom två gånger sedan han kom, varav en gång inte ens var mening ;) Så har inte kommit in i hans takt ännu ordentligt, därför jag sitter så framåtlutad. Måste komma ihåg att tänka på det! Dåligt av mig.

Gjorde några skänkelvikningar och red sedan ut i skogen en sväng. Han var jätteduktig och jag är nöjd med passet. Grymma hästen! Gillar honom bara mer & mer heeela tiden. ♥



Kommentarer
Postat av: Madde - vinn en digitalmålning av din häst !

Vad söt header ni har :D avis



Skulle du förresten vilja vara med i en utlottning jag har ? Vinnaren får ett digialmålat porträtt av sin häst :) http://ricos.blogg.se/2011/august/utlottning.html

2011-08-03 @ 21:07:45
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0