Testpilot till ny kamera

Jag vet inte ifall ni minns att jag var testpilot till en film Life as we know it för ett tag sedan? Alltså jag fick hem filmen, såg den, skrev ett inlägg om den. Nu har jag precis ansökt om att bli testpilot till en vattentät kamera, Ricoh PX! Att vara testpilot innebär att man ska använda t.e.x kameran på alla möjliga sätt (i vatten, i skogen, på djur, utomlands) ja ni fattar, för att se hur den funkar i alla lägen och på så sätt få fram den allra bästa kameran.

Ricoh PX har utbytbara skal, man kan alltså byta skal på den. Skalen finns i färgerna rosa, gul, blå, beige & silver.
Kameran kan filma i HD, har 16mega pixel och 5x zoom. Den kan vara 3m under vattenytan i 1h & kan falla från 1,5m.
Det låter nästan för bra för att vara sant!

Vill du också få erbjudanden om att bli testpilot till nya fräcka grejer?
http://smartsontestpilot.se/ricoh-px/bli-testpilot/

Här kan ni även se en film med coola effekter kameran har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0