48 timmar

Hej!

Min uppdatering under helgen har som vanligt var på botten, men jag är som jag alltid säger såhär på söndagskvällarna en vanlig tonåring som får leva ett liv också ;) Nåväl, vi ska väl ta detta från början då..

I fredags åkte jag, Evelina & Ida in till Göteborg och där mötte vi upp Vidar & John för att vi skulle umgås med dom på kvällen, se på film osånt. :) Vi somnade vid 6 tiden och vaknade på lördagen klockan 9 för att vi skulle upp och se Idolerna i Nordstan. Vi stog på andra raden och heeelt vilt var det! Det var bland det roligaste jag vart med om.. Molly, Olle, Emil, Amanda P, André & Moa var där. Jag fotades med allihopa, fick allas autografer, lämnade mitt brev till André som jag skrivit, kramade honom och pratade med honom. Heelt galet var det, kommer aldrig glömma den dagen. Vi stannade där från halv 11 - 4. Jag, Patricia, Matilda och Ida blev BFF's med en kille & två tjejer som jobbade i Läkerol montern, så de frågade oss ifall två av oss kunde ställa upp och vara med i en tävling mot en Idol på scen. Vi drog lott och det blev jag & Ida som fick vara med.

André sjunger.

André's autograf.

Vi fick gå bakom scenen och där var Emil, Olle, Maikel, några scenarbetare, våra BFF's & "program"ledaren. Jag var så sjukt nervös så Olle & Maikel och programledaren stog och peppade oss jättemycket.. Maikel berättade bland annat att han var jättenervös inför hans uppträdande på Scandinavium.. Asså, jag blev typ helt kär i hela Idol-gänget! ♥

Väl ute på scen var det inte så farligt, vi hade ju ögonbindlar så vi såg ingenting ändå. Haha, jag fick rätt på de 2 första, missade på de två andra och sedan sa jag rätt på sista, vilket ledde till en seger för mig! :D Men det roligaste (och det jag aldrig kommer glömma) var när Maikel ropade på scenen: "Amandaaaaa, vad är detta för smak???" Tänk lixom.. Kebabkungen vet mitt namn! Han vet vem jag är! Han vet hur gammal jag är! Han vet att jag existerar! O M G. Han skulle hälsa till André att jag älskar honom förövrigt, vilket var kanoon (y).

Bakom Rolle med datorn är Maikel! :)

Jag vann hela den påsen jag håller i handen fylld med Läkerol grejer. Men snäll som jag är delade jag min vinst med Patricia, Matilda & Ida.

Efter Idol tog jag, Patricia & Ida buss hem till Ida A som skulle ha födelsedags"fest". Vi hade lite tjejmiddag innan, åt tacos och pratade. Myys ♥ Därefter kom alla andra och vi pratade och massa. Somnade vid halv 5 tiden inatt och när vi gick upp minns jag inte. Jag, Evelina, Patricia & Malou tog bussen till Heden för att köpa biljetter till Club Wonderland, men det var något strul så det blev ingenting. Då åkte Patricia hem, jag, Evelina & Malou stannade kvar vid Arkaden & Nordstan för att köpa lite julklappar. Jag köpte julklapp till Emelie, Ellinor & Tuva och en tröja till mig. Nöjd med mina inköp.. :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

BLOGGA MERA!!! :D

2011-12-04 @ 18:07:45
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Lina Andersson

Kebaben!! så rolig :')<33

2011-12-04 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0