Är med min Balousa!

Skepp å hoj!

Idag red jag ut med Evelina, Lucky och Ideja på en rolig ridtur! Därefter stressade jag järnet för jag och Evelina kom på att jag skulle med henne in till da Göteborg idag igen.. Väl där inne mötte vi upp Malou & Lina efter en stund och då bestämde vi oss för att gå på bio! Vi missade den bion vi ville se, så fick bli en helt random utvald bio - Drive. Awesome säger jag bara! Det var spänning - kärlek - drama . Allt en riktigt bra film ska innehålla, men var såååå rädd vissa gånger. Herregud! Mitt hjärta bankade stenhårt för ljudeffekterna var ta mig tusan inte att leka med..
3 av 5 toasts! SEVÄRD! + Att huvudpersonen inte är så jätteful ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0