Dagen!

Hello guys!

Dagen idag har vart supernice! Gjorde ett engelska prov och det gick jättebra! Fick 91/120 på det, trots att jag inte pluggat. Heeelt OK! :D Resten var ganska så chill men är lite besviken på mig själv att jag inte tog vara på tiden tillräckligt på matte lektionen. :/ Vi gick igenom lite jullåtar och därefter var skoldagen slut! Jag och Matilda skrattade oss igenom vårat mat-köp och därefter fick vi och fixade iordning oss på skolan. Efter en stund kom Maloousaaan!

Luciandet gick iallafall kanonbra, fick däremot skrattanfall typ hela tiden ;D

And we think we are pretty awesuum'.









Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

gud så söta bilder :)

2011-12-12 @ 21:40:50
Postat av: Malou

Vi är grymmers! :D<3

2011-12-12 @ 22:41:10
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Matiilda

SÖT är du amanda <3

2011-12-13 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0