Dagen

I morse genomgick jag det värsta av det värsta, trots att det slutade rätt bra. Jag var försenad, hade utsläpp (som Natta tur nog tog), det var snö ute och jag var hyperstressad. Gick iväg i mörkret och såklart börjar det att hagla. Vilket flow jag hade idag asså! Host.. Men som tur var kom Asker förbi körande så fick skjuts till skolan, skönt. :)

Väl i skolan skrev jag, Evelina & Alaiso klart vårat manus, sedan var det teknik, efter lunchen så var det lucia-träning, därefter teknik & teknik. Soft skoldag! ^^ Gick hem efter skolan (spännande..) och fixa mig snabbt för skulle först rida med Malou, men vi ställde in den ridturen för att Deddan tydligen hade vart spänd os.v. så hon red i paddocken istället. :)
Istället red jag ut en sväng med Nathalie. Var mysigt med en sådan riktig prat-tur. ♥

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej så fin blogg!

2011-12-06 @ 20:42:14
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: tack det ska jag! men måste nog fota lite först eftersom jag precis fått en ny ponny :P

2011-12-06 @ 22:17:54
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0