Deppad tjej inväntar EB tjej

Hello..
Nu har alla mina syskon + respektive åkt härifrån, jag är lite deppad för att jag vill så jävla gärna följa med dom ut! Men så är det när man är mammas lilla baby och inte ens får tänka tanken på att vara ute efter klockan 7. Nej men seriöst? JAG ÄR FÖRFAN 15 ÅR! Hon skulle bara veta vad Emelie & Ellinor gjorde när de var 15! -.- GRRRR! För det är såhär flickor & pojkar, att jag råkar veta om att de hade nyårsfest hemma när Ellinor var FJORTON och Emelie var FEMTON. Vad får jag? Ehhhh jodå så att jag får knappt inte ens kolla på en cider.

Så ja, nu sitter jag här. Ensam. I mitt rum och ska nu spela The sims 3 husdjur för att jag har skaffat Lucky & Smilla där. Jag väntar även på Evelina som är lika deprimerad som jag, vi ska spela Wii, kolla Sunes Jul & Twilight och deprimera oss tillsammans. Jag hatar att vara yngst i familjen. Tack för miiiiiig!
Hoppas ni har haft en kanonbra juldag eller vad denna dag nu heter..

Kommentarer
Postat av: Sara

haha fast hur många får dricka alkohol med föräldrarna innan dom är 18? xD

men håller med ibland går det till överdrift det där..

Dom kan ju ändå inte skydda en i all evighet någon dag måste man ju få göra det ändå^^

2011-12-26 @ 00:36:44
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: ida sandberg johansson

twilight??

2011-12-27 @ 18:34:04
URL: http://idaasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0