Dessa hästar..

Haha, asså jag förstår mig inte på vilka hästar jag har.. De är totalt galna efter att de har fått stå inne längre än vanligt pga stormen. Jag släppte först ut Teddy & Moa som så snällt gick ut. Därefter släppte jag Qlempan, Kiwi, Trevina & Lucky (ingen jättebra kombination märkte jag). Qlempan vägrade att gå ut ur stallet, hon undersökte allas boxar istället, Kiwi gick in till höbalen men jag fick snabbt ut henne därifrån, Lucky och Trevina lekte uppvisningshästar och sprang upp & ner på stallplanen. Alltså, jag dog så fula dom var! De verkligen visade upp sig och Lucky svävade som den arab han är ;) Därefter fick alla fnatt och sprang uppför backen till hagen och rejsade runt inne i hagen. Jag var tvungen att sätta mig ner för jag skrattade så mycket. Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna dessa underbara djur! :D Var helt enkelt KAOZ idag.. ;)

Första dagen Lucky fick träffa resten av gänget, han släpptes först med Trevina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0