En sten från mitt hjärta

Underbar känsla, alldeles gudomlig känsla!
Jag tog tag i mig själv och sa att om jag inte fixar SO:N NU får jag ALDRIG mer hålla på med hästar. Så då satte jag mig ner på golvet och tog fram Atlas och nu en halvtimme senare kan jag alla länder, hav & städer. Ska ha ett "stort" SO prov imorgon jag har haft ångest över men nu längtar jag nästan till att visa A-F vad jag går för! ;)

Trött tjej, dålig cam & oplattat hår.. TJÄÄNA :D

En sak som tynger mig just nu är att mitt spotify premium har gått ut, buhhuuh :( HATAR att jag inte kan lyssna på vissa låtar nu för de är "slut". FML. Har även matteprov imorgon som jag inte kan NÅGONTING på. YÄHÄÄYY

Såhär ledsen är jag då.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Gud vad fint lockigt hår du har!! :)

2011-12-14 @ 22:07:25
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0