Full rulle

Hellooosan!

Red ut på finaste Luckyprinsen i mörkret, han var jättepigg, hann inte rida så långt men en sväng iallafall.
Nu ska jag åka alldeles straxens och jag är jättestressad därav ett stressigt och flängigt inlägg. But I'll make sure that you will have more update today. Jag ska sticka iväg till Vidars place på Korsvägen och sedan sova över där med Evelina, Patricia & John. Vi ska se på film och chilla på kvällen, imorgon ska vi nämnligen möta upp klassen i Nordstan och göra tråkiga saker. Nu vet ni hur läget är.  Ska åka om ca 20 minuter och kom precis ur duschen, braaaaaaaa!

Gammel-gammel bild i mitt gammel-gammel hus. ;)

Kommentarer
Postat av: ida sandberg johansson

SV; haha tänkte väl inte jag på hahha döööör!!! xD

2011-12-15 @ 20:43:07
URL: http://idaasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: Malou

Söta du! <3

2011-12-15 @ 22:30:16
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0