Fullsmäckad helg

Hej mina lovers! ;) <3

Som vanligt på helgerna så är jag överallt och ingenstans! Nu har jag precis ridit min fining och ska snart ta tåget till stan med Evelina, där ska vi möta upp våra boyz och ha filmkväll! Mys <3 Imon ska jag och Ewe möta upp Patricia och gå på öppet hus på Kitas. Spännande, men är rätt säker på att det inte är rätt gymnasium för mig..

Senare på eftermiddagen ska jag hem till min kära vän Alaiso och ha tjejmiddag, sen blir det filmmys med alla goingar! Underbar helg enligt mig..! <3


Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Vill du göra ett länkbyte ? (a' Älskar din blogg!

2011-12-02 @ 18:40:53
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0