Gomorron'

Hej kära blogg.

Idag är jag en trött men effektiv människa som sovit 5,5 timmar för att jag inte kunde somna och gjort färdigt mig på 10 minuter. Typ rekord, känner mig helt tung i kroppen men får väl hoppas jag kvicknar till nu snart. Förövrigt så är dagens outfit jeans, svart linne och en hoodie ♥ Jag ska även ha mitt naturliga hår till min svarta mössa. Hähä.. :) Idag tror jag bara att vi ska repa med bandet, vi har ändå inget i skolan då betygen redan satts os.v... Skönt ändå att det är över, men inte lika skönt att jag inte vet vad jag har fått i matte & NO som är mina icke-bra ämnen. Det lär jag få reda på idag/imorgon. När jag kommer hem från skolan ska jag rida Luckyson och fixa åt hästarna, därefter ska jag chilla för jag har inget plugg :D hahaha.. Ska sätta igång med en designbeställning också, och någon gång fixa en ny julig header till mig!! Under dagen idag kommer det komma upp en ny grej jag har börjat med. :) Vid 10-tiden för att vara exakt.

Gammal mongo-bild från Mars 2011 tror jag? :p Minns fortfarande detta "ridpasset". Hahahaah..

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: amanda du är ju galen! :D

2011-12-19 @ 08:12:51
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0