Inget batteri

Hejsan :)

Smarta jag har glömt min datorladdare hos pappa, hahah.. Fytusan! Varken dator eller mobil-laddare nu, men jag & Slemsemlan åker dit imorgon och ska hämta den. Tur det, klarar mig inte ;) Men nu i mellandagarna ska jag till Mac Forum och köpa en ny iPhone laddare. I need it! Iallafall har jag fått jättefina grejer, är jättenöjd med alla presenter. :) Tyvärr har min fina fotoram gått sönder :'( Men jag fick photoshop, Justin Bieber- sängkläder, Justin Bieber mugg, Sims 3 Husdjur, godis, nyårsklänning, presentkort på Gina, och massa annat kul! Ni får bilder imorgon, när jag har laddat in bilderna i min dator. Har bara 4 procent kvar :'( Hoppas ni har haft en kanonbra dag och fått det ni önskat er. Love you!

Nu ska jag iallafall gå ut till hästarna och ge dom deras julklappar!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: ja eller hur man dör ju! man vill bara ha dom ju man vill bara ha dom! :D

2011-12-25 @ 14:01:44
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0