Iväg till Backaplan

Hej!

Jag har ridit lektion för Carro idag, gick superbra! Emelie var med och fotade så kommer bilder senare.
Därefter har jag fixat åt hästarna, fotat Emelie och lite sånt. Nu ska jag duscha, byta om och så ska jag & Slem åka iväg till Backaplan för att köpa färdigt julklapparna. Seeeeen ska vi till våran morbror för att spela något "På Bromsspåret" som han och hans vän Martin gör varje påsk. Men ah, de är jul nu iof men det är en repris helt enkelt. Jag ska försöka blogga via min iPhone men ibland så cpar det med bilderna så då får ni tråkiga inlägg utan bilder. Men bättre än inget I guess :) Nu vet ni allt om min dag. Haré! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

haha söt bild:)

2011-12-21 @ 22:17:56
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0