Mycket att göra, lite tid.

Varför kan inte dygnet ha fler timmar? Här sitter jag. Klockan 12 på en söndag kväll och ska upp om 7 timmar för att orka vara i skolan från 9-19. YEAH säger jag bara. Jag vet inte hur jag ska ta tag i veckan som kommer nu, jag har en grov ångest. Jag har 4 prov, varav 2 jag är så oförberedd jag bara kan bli på dom. Jag vet inte ens vad kapitlet i matteboken heter. Kanonbra (y). Jag måste därför plugga röven av mig, jag har 2 hästar som ska skötas varje dag och en häst som måste ridas VARENDA dag då han snart sprängs av överskottsenergi. Mitt band ska lära sig 4 nya jullåtar fram till måndag nästa vecka och jag är rädd för att vi ska misslyckas då vi har en spelning på måndagen och tre stycken på tisdagen. Hurra för kaos.

På den här kaotiska veckan ska hela klassen hinna prata med SYV (vi är runt 30 stycken), jag och mina vänner ska planera nyårsafton som vi inte har någon som helst koll på, vi ska även hinna planera cabarén som drar igång nästintill direkt efter jullovet. Boom krasch på detta har jag inte hunnit inhandla några julklappar och jag verkligen MÅSTE hinna dressyrträna för Carro. Ska även försöka hinna rida Kiwi minst 2 gånger denna veckan. Jag måste även hinna sova, plugga och umgås med min familj. Fyfan vad jag känner att jag hatar våran skola ÄNNU mer nu (om möjligt). Vilja jävla smartass till lärare lägger 4 prov sista veckan i skolan? FUCK THEM.

Säg att ni älskar mig. Jag sitter här uppe på natten och ska göra tidsinställda inlägg åt mina ÄLSKADE läsare. YÄY ME!

När detta inlägget publiceras, tänk på mig då. 00:04 skrivs detta. Nej jag är inte alls bitter.

Kommentarer
Postat av: Julia :D

Jag älskar dig<333333 :::::D

2011-12-12 @ 12:27:10
URL: http://kobsas.blogspot.se
Postat av: Lina Andersson

älskar dig amanda som är så stark och grym och även gör tidinställda inlägg så att jag kan läsa :D kisseees :)

2011-12-12 @ 13:59:21
Postat av: Ellen

Det kommer att gå bra!!! Jag lovar! <3 Om jag hade varit i skolan idag så skulle jag ha gett dig en stor bamsekram!! Pusspåraj!!! <3

2011-12-12 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0