2012

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!

Jag ser verkligen 2012 som en chans att jag ska bli bättre, ta tag i grejer, och helt enkelt få en ny start på livet. 2012 är mitt år. 2011 var inget roligt år, så
jag hoppas verkligen att 2012 blir så mycket bättre.

Men för att det ska bli någon förändring kommer härmed mina nyårslöften!

* Ännu mer våga stå upp för mig själv & mina åsikter.
* Komma igång med hästarna ordentligt, även fast vintern/hösten inte är det roligaste så får jag kämpa ändå.
* TA TAG I SKOLAN!
* Vara snällare mot mor min.
* Göra saker som gör MIG glad och inte för alla andras skull.
* Börja träna & äta mindre onyttigheter.
* Börja kommentera alla bloggar jag läser otroligt mycket mer, feedback!
* VÅGA VARA MIG SJÄLV.

Jag är Amanda. Detta är min blogg. Mina åsikter & tankar. Mitt år.

Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

Gott nytt år! ses i kväll :D<3

2011-12-31 @ 13:00:35
URL: http://blixtenmclina.blogg.se/
Postat av: malou

Nu kör vi järnet!!!!! :D<3

2012-01-01 @ 19:07:34
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0