Off to Kingriver

Hej på er alla fula läsare! Jag är just nu hos min ännu fulare vän Evelina. Vi Hon gör sig iordning och jag bloggar, vi lyssnar på massa musik och taggar inför kvällens partaj. ;) Vi ska snart åka iväg till Kingriver och möta upp Patricia, vi ska därefter äta på en resturang innan det bär av till resten av våra vänner. Fan vad drygt det lät?! :P Haha iallafall... Hoppas ni får en grym nyårsafton & en grym avslutning på 2011! Jag tycker förövrigt inte att ni är fula, ni är jättefina allihopa. Alla är fina. LOVE YOU ALL! <3 Igår gick förresten min statistik upp på normal höjd igen, skönt att ni allihopa är tillbaka igen, även fast det inte är det som spelar ngn roll. :)


Man blir som man umgås. Japp. Med sig själv. Hahaha. Förlåt. Jag har tråkigt.

Sedan är jag arg, på min klänning. Jag strejkar den! Haha iallafall en stund till :(

Kommentarer
Postat av: Nellieeh

Måste bara berömma dig för din fina design och önska dig ett gott nytt år!



Söta bilder förresten. ;)

2011-12-31 @ 15:35:37
URL: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0