Överpigg ponny

Jag har inte ridit "ordentligt" på typ 3 veckor, han har bara ridits från & till för att jag inte riktigt har haft motivationen till det, men idag så ville jag rida! Matilda var med och fotade lite, skulle trava uppför en backe men slutade att han bockade som en tok för att få springa fortare och jag var sååååhäääär nära på att ramla av. Haha, helt mongolisk var han! :D UNDERBARA hästeeeen, han är så sjukt personlig och jag blir kär på nytt varje gång han är sånhär. Pruttehästen <3

Var dock inte det bästa jag gjort att rida på ett träns med gummibett utan nosgrimma, utan martingal, utan sadel och i mjukis. Yäääh.





Haha, han bockade, här är typ efter de värsta bockningarna.. GALNIIIING! :D


Prinsen <3

Kommentarer
Postat av: Malou

Söta ni e! <3

2011-12-11 @ 22:27:20
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0