SÄG DET!

Snart är det ett nytt år, det ska bli otroligt skönt att det är den sista terminen på friskolan, det ska bli otroligt skönt att man på ett sätt får en "nystart" och att man faktiskt blir ett år äldre = ett år mognare!

Igår var jag hemma hos Malou. Som vanligt när vi umgås går vi in på deep-shit om tjejer, killar och allt annan deep vi kommer på. Det känns verkligen som att vi kan prata om ALLT med varandra, vi förstår varandra väldigt bra och ofta känner vi samma sak. Väldigt skönt att man kan bolla tankar med varandra. Igår pratade vi iallafall lite om komplimanger, våga stå för sina tankar os.v. Jag ska försöka skriva detta så bra som möjligt, men ja det kanske blir lite luddigt men..

Hur många tjejer, eller killar också för den delen, men eftersom jag tar för givet att 99% om inte 100% av mina läsare är tjejer så skriver jag tjejer, har inte blivit så otroligt glad för en komplimang från någon annan? Hur ofta går man inte runt på stan och tänker: "DAMN vad snygga kläder hon har!", eller "Gud vad fint hår hon har". Hur svårt kan det då inte vara att gå fram till personen i fråga och säga det? Men människor gör oftast inte det. Vi är så otroligt blyga och vågar inte ta en syl i vädret med någon främling. Tråkigt men sant. Men i själva verket kan det förgylla personens dag att just DU går fram och säger en sådan komplimang. Jag försöker verkligen att ge komplimanger till folk - som jag verkligen tycker. Om jag tycker att någon är jättesnygg idag - då ska jag verkligen försöka säga det till personen.

Hade inte våran värld kallad jorden blivit så otroligt mycket härligare? Våga säg det. Våga stå upp för vad du tycker.

Kommentarer
Postat av: Malou

Nu kör vi, 2012 here we go! <3

2011-12-21 @ 22:46:52
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Sara

ja verkligen tjenare 2012! :D



men kan ju börja lite redan nu så fy fan vad snygg bild med en galet snygg tjej på! <3<3

2011-12-22 @ 22:55:27
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0