Sista dagen på 2011

Idag är det den allra sista dagen på 2011, det känns väldigt wierd men skönt.
Imorse vaknade jag till av TeamSL's bomb, de ska inte blogga tillsammans mer. Kom lite som en chock för mig, men samtidigt gött att slippa alla dessa hemlisar behind the scene. Sofia Genne is tha shit så att säga. :D Nej, men jag kommer följa båda två. End of story.

Idag har jag mycket att göra och ganska lite tid med tanke på att jag skulle vart uppe för 2 timmar sedan, yäy. Känns inte alls bra att jag fastnar framför datorn ändåså. Nu ska jag bara blogga färdigt, sedan är det dags att ta tag i dagen. WOOPA................................. Har en lång fucking lista som jag ska avverka innan klockan 14:00. Wish me luck bitches.

Kommentarer
Postat av: Clara

Shiit, vad fin design! :) Kika gärna in på min blogg, handlar om hästar (främst min medryttarponny), mode, design, foto & en massa tips som passar både dig & våra fyrbenta vänner!

2011-12-31 @ 14:39:26
URL: http://allaboutmeclara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grymt fin ponny du har måste jag säga, stilren och snygg blogg! :)

2011-12-31 @ 22:49:48
URL: http://breakitdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0