Sjukling

Hej på er..

Jag har vaknat flera gånger inatt av att jag har frusit, hostat os.v, vaknade vid 6 tiden och kunde verkligen inte somna om igen. Så då snodde jag Emelies täcke och frös ändå.. :( Gick till skolan iallafall, men kände att jag inte mådde bra, var hängig, kände mig febrig och hostar slem, får även blodsmak. (Kände att det var nödvändig information)

Så har försökt hela dagen att fixa skjuts hem då jag verkligen inte orkade gå hela vägen hem också, som tur var så kunde Ellinor hämta mig, så kom precis hem. Nu ligger jag nedbäddad i soffan och kollar på barnprogram, precis som alltid när jag är sjuk.. :P Har pepparkakor och ett glas o'boy också ♥ Får hoppas jag hinner bli frisk innan helgen iallafall, har massa kul inbokat :D

Kommentarer
Postat av: you know my name :P

hallåååå kan du lägga ut bilderna något århundrade ? :) Jag har varit en gedigen besökare här idag, så bli inte chockad över besöksstatistiken :)

2011-12-08 @ 16:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0