Wabbadadooooooo!

Hello, jag har haft en fullspäckad dag idag med museébesök, Nordstan, affärer och lite annat skoj ^^ Men nu är jag hemma och mellanlandar en stund. Ska sticka ut och mocka åt Qlemp & Lucky nu, därefter duscha och göra mig iordning. Åka till Evelina och sedan ska vi dra till Oliver på myskväll tror jag. :) Fullt upp hela tiden jaoo! Känns som att jag aldrig hinner vara hemma, men ah, får passa på när jag ändå går i 9an, snart kommer jag inte kunna umgås så mycket med dessa personerna. Ah, de hör ej hit.. Nu ska jag iallafall dra uut i kylan :( Blääääää!

« if people are trying to bring you down, it only means that you are above them.. »

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0