Bilder från torsdags- Trevina



Hon var bråkig och hade ingen framåtbjudning över huvud taget när vi började, så brydde mig inte så mycket om formen i början utan satsade mer på framåtbjudning och att lyda mina skänklar. Det gick bra till slut. :) I galoppen kom jag åt henne riktigt bra så hon blev lite arg på mig :P Men trots det så är jag jättenöjd och detta var sista ridpasset innan jag åkte till Dalsland.

Outfiten var beige. Internet segar jättemycket för att bilderna är stora & jag vill inte sitta utomhus eller nere i vardagsrummet. Det är fullt med bliningar ute och mamma & Ulf grejar nere. Jag fullkomligt hatar PC efter att man är van vid macbook. Ni får säkert fler bilder senare, men här är några! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0