Bussy woman

Stavas ens bussy så? Jaja, nu gör det det..!
Jag har massor att göra idag, fixa hästarna, städa, packa os.v.
Nu ska jag sätta igång med att städa hela nedervåningen, gäster ikväll.

Därefter
packa, ska sova hos min syster ikväll för imorgon ska hon, jag, moster, mina två kusiner, morbror, hans tjej, mosters & morbrors mamma och hennes man. Jag träffar inte min morbror, hans tjej & hans mamma & hennes man så ofta. Morbror & hans tjej Jessica bor i Malmö och Ingalill & Jörn (som de andra heter) bor typ i Norrland (?). Så ja, därav anledningen!
Ska bli kul att åka till Liseberg iallafall! :D Var där förra året med morbror, Jessica, Vera & Irma (kusinerna) & moster också.

Sist ska jag fixa hästarna. Ska ut på promenad med Qlempan 10 minuter på gräs, hon har ju inga skor just nu och då ömmar hon jättemycket.. Stackars tjejen <3 Kiwi & jag ska ut och springa, eller på promenad. Vädret bestämmer! Kiwi ska få ha lindor, hon måste vänja sig ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

SV:tack din blogg va oxå fin!:)

2011-07-26 @ 13:11:22
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/
Postat av: Julia :D

busy :P

2011-07-26 @ 16:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0