Dagens planer

Idag skulle jag egentligen vart påväg till Ida, men ville inte åka själv från Kungälv - Dalsland och hon hade ingen möjlighet att komma till Kungälv idag. Jag kunde åkt med Ulf till Uddevalla, men det var för tidigt och då kunde ingen köra henne till mig så allt sket sig. Men ska dit på fredag istället, weiii!

Nu ska jag sätta igång att packa, mitt rum, toaletten, mina 2 garderober ska vara nerpackade i lådor klockan 15:00!!! Då ska allt flyttas till nya huset. Vi ska sova där inatt, galet! Ska bli underbart att ha hästarna hemma, ååhhh jag döör!
Ska longera Kiwu idag också. :) Hon behöver göra något varje dag egentligen, men jag vågar inte rida henne ännu då hon fortfarande är lite speciell, så Natta får göra det och hon har inte tid varje dag så mamma brukar ut och gå med henne och jag longerar, pysslar & promenerar. Men nu har jag ju vart sjuk & mamma är fullt upptagen med flytten.
Men har inget internet i det nya huset ännu, men jag ställer in inlägg. Seriöst, ett av inläggen är helt GALET bra. Inte skrivet av mig alltså, utan av en annan bloggare. ;)

Saknar fina Ida & bästa Jossä :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0