Duschen, äta & sedan sova

Hej igen!

Jag och Ida har precis sett klart Sex and the City the movie  som vi började se på igår, vi har innan dess busat med Tuva ;) Nu duschar Ida, hon är strax klar och då ska jag duscha och hon ska blogga. Därefter ska vi laga pyttipanna os.v och sedan kolla på Sex and the City 2. Och äta den goda pajen vi gjorde förrut! :D

Ulf vet inte om han ska jobba imorgon, så jag ställer in några inlägg som kommer upp någon gång under morgondagen. :)

Internet laggar nu igen, så ja.. Ni vet ju vem det är ifrån.
//Amanda


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: okej, jag rider aldrig utan väst. Hatar det xd xd xd



<3<3<3<3<3

2011-07-21 @ 22:45:34
URL: http://belindastraaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0