Förklaring

Jag är magsjuk, därför jag inte har uppdaterat mer än de inställda inläggen. Jag var tvungen att avsluta min hopp-lektion pga att jag mådde så illa, var lite yr och magen kändes sådär magsjuk. Så var påväg hem men var tvungen att hoppa av för att öppna grinden, som tur var kom Lena fram till mig och Natta sa: "Behöver du gå till skogen & kräkas?" Men hann inte svara för spyet bara flög ut. Så Lena tog Trevina och Natta körde mig in till stallet så jag kunde hämta mina grejer, och sedan körde hon hem mig. Hemma så spydde jag en gång till och därefter kom mamma hem. Då spydde jag två gånger till. Låg och var helt däckad i soffan. Klockan 10 typ så gick jag & la mig. Mamma fick sova bredvid mig för att jag kräktes så mycket. Vaknade tre gånger på natten av att jag behövde spy. Riktig tur att jag hade en hink bredvid sängen. Så jävla äckligt :'( Och jag har vart så törstig hela natten och så har jag inte kunnat dricka utan att spy upp det, men har fått ta teskedar med cola utan bubblor & vatten. Klockan 8 vaknade jag och har legat och knappt rört mig för jag är helt öm i hela kroppen. Nu har jag inte spytt mer iallafall, men känner att det är påväg upp ibland. Jag hatar magsjuka, uuuusch! Är helt darrig nu och ska försöka äta en macka, men vet inte hur det kommer att gå.. :(

Qlempan & Kiwi fick gå i en liten hage igår, Qlempan får inte gå själv då hon springer runt & är gaaalen, så Kiwi är hennes hag & boxkompis. De står inne på natten tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0