Från Dalsland

Jag och Ida sitter just nu på ett bibliotek i Dalsland och idag ska vi åka hem.
Ida har inte haft något internet hemma, därför har vi inte uppdaterat på någon av bloggarna!
Nu ska vi iallafall åka om ca en timma, vi hörs såfort jag har internet hemma! Vi har bytheway ridit på Alfons & Nickolina idag. Roligt :) Men ni får veta allt om resan när jag kommer hem, för att jag måste snabb-uppdatera på Teamia också! Puss viii höööööörs när jag har internet hemma som sagt. :D LOVE YA'LL som kollar fastän uppdateringen har stått stilla i flera dagar. Sorry for that :(


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Fin blogg! :)

2011-07-18 @ 15:58:52
URL: http://huvigascharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0