Godmorgon!

Nu ska jag & mami åka till stallet för att släppa ut Kiwi, bada Qlementine's svans med ett speciellt schampoo vi fick med för att hon har som skorpor och det gör jätteont på henne & sedan ska jag borsta och greja med Qlempan. Rida Kiwi för första gången sedan jag ramlade av och sedan antagligen rida en sväng på Trevina också. Skulle egentligen rida lektion idag, men blev inte så pga tidsbrist. Ska hjälpa Natta att baka och fixa inför hennes inflyttningsfest imorgon och sedan sover jag över där. :)

Lite efterbliven bild, men jag älskar att greja med hennes mule x)

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: vet inte men vi kommer nog på ett bra namn....

2011-07-08 @ 11:35:30
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/
Postat av: Hanne

åhh jag älskar också hestmular, speciellt Kalles då hehe. Jätte mysigt att hålla på med dom hahah! :D

2011-07-08 @ 13:52:12
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0