Godmorgon!

Nu vaknade jag av att mamma ropade på mig, hörde precis Tuva där nere också ;)
Så nu ska jag gå ner och äta frukost, klä på mig icke-fina kläder och börja med att måla i stallet hela dagen. Fy vad tråkigt, men vi har redan börjat lite och helt sjukt vad fint det blir. Ni ska få före & efter bilder senare. :)

Ville säga godmorgon till er, för jag är så tacksam för att alla ni läser min blogg fortfarande, trots min svacka, att jag inte uppdaterat på flera dagar. Bäst är ni! <3
Bara för det, ska ni SNAAART få reda på den stora hemligheten, är så nervös och pirrig..

Världens sötaste tjejer på världens sötaste häst! :) <3
Snart återbesök med Qlempan.. Drömde inatt att hon blev frisk :''(
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0