Hemma från Liseberg

Nu har jag kommit hem från Liseberg, vart jättekul! Åkt en massa barn-attraktioner och sådant. Var helt sjukt mycket folk, men har ju vart ca 25-30 grader ute. Jag, Vera, mamma, Magnus & Jessica åkte Kållorado, och de sätter sig på ena sidan och jag & Vera på andra sidan. De ville få mig & Vera blötast! Haha, tro fan att de blev blötast, jag & Vera satt och asgarvade åt dom. RÅägda verkligen!! ;)

Stog i kö ca 30 minuter och väntade på att få köpa mat. Helt sjukt -.- Sedan spelade jag på Geisha-hjulet och valde 2 nummer. 31 & 33. Vad tror ni händer? Jodå. Blir såklart nr 32. DÖDA MIG!

Sov hela vägen hem sedan, såå trött. När jag kom hem gick jag direkt ut till hästarna, varken Kiwi, Qlemp eller Trelle hade flughuva på sig, så på med flughuvor och sedan dränkte jag dom i flugspray. Eftersom jag har lyckats samla på mig TRE pollar med rosa mular så fick de solkräm också. Kiwi är heelt cp när man tar det. Hon bara slänger upp huvudet och kastar sig bakåt, så man får verkligen vara snabb och inte hålla på att kleta med det. ;)
Ska ta med mig Qlemp & Kiwi ut senare på prommis. Är så sjukt varmt ute nu.

Fatbooth bild på Qlempis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0