Hemma igen

Nu har jag precis kommit in igen, efter senaste inlägget somnade jag (!). Vaknade av att Tuva kom in i mitt rum, haha sötan. Så vi gick ut och tog in Qlempis. Borstade henne och sedan dränktes hon i flugspray. Därefter åkte jag, Tuva och Cissi och badade i havet. Iskallt, men gick i en bit iallafall, mest för att hålla Tuva sällskap. Hon är en säl! Hon badar och badar, trots det kalla vattnet..! Därefter åkte vi till Kärna, tankade och köpte glass. :)

Nu har jag och Tuva gungat och ätit krusbär, and here I am. Jag ska nu slutgöra min lista jag har börjat med att göra varje dag. På min lista har jag kvar:
♥ Ut och springa med Kiwi (gjorde ju inte det imorse pga vädret)
♥ Kolla ett avsnitt Gossip Girl
♥ Fixa med filmerna
♥ Fixa med bilderna

Så nu ska jag sätta igång.

Nu cpar internet igen, skulle vart en gullig bild på Kiwi, men icke.
//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0