Hemma och massor av grejer

Kom precis från stallet, för 8 minuter sedan för att vara exakt. Jag vart först i stallet för att Qlempan, Kiwi & Teddy vaccinerades, Rebell kollades & Trevinas öga kollades också. Fick något namn på något vi ska köpa till henne. Därefter åkte vi rally på fyrhjulingen, hahahha.. Helt klart det roligaste jag gjort på LÄNGE. Till tofta för att köpa glass och sedan vidare till havet och badade. Glömde säga att "vi" är Nathalie, Lena & Amanda. Lena & Amanda är Nathalies kompisar. :) Vi lekte rodeo i havet (japp, de är över 20 år men de kan man inte tro!). Haha, jag skrattade sjukt mycket.. Fick knappt någon luft. Därefter åkte vi racerbilen till Ytterby med "Jag kommer-Veronica Maggio" på högsta volym och de andra skrek som galningar med i låten.. Vi lämnade iallafall av Lena där och sedan vände vi och åkte tillbaka till stallet, jag Natta & Amanda. Hämtade in Qlempan och hon fick på sig flugtäcke och sedan ut igen. Tog in Kiwison och fixade massa med henne. Natta red även lite, gick superbra! :D:D Därefter red Natta lektion för Amanda och jag fotade. Dock bara med iPhonen, men nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi med bilder, filmer och massor av annat mumsigt efter det.

xoxo gossip girl

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Bloggtävling i samarbete med Mountain Horse

sv: ne de inte lindor utan sånt man har till sår om man ska lägga om, kommer inte på va de heter nu haha :)

2011-07-06 @ 21:00:15
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Din uppdatering är lite sådär nu för tiden, vad har hänt med den? Kan du inte mobilblogga, du har ju iphone?

2011-07-06 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0