Horse flashback's - Moa


Moa, 20år gammal nu. Nathalies f.d d-ponny som hon sålde till min kompis Cicci & hennes familj. De har hoppat med henne & ridit gymkhana, tävlat EM/VM. Just nu är hon skadad. :(

Jag red Moa en hel del när Nathalie hade henne, red lektioner, fick känna hur det kändes att "skena", hoppade på henne och ja red ut. :) Hon är så underbart snäll & pigg samtidigt, jag lärde mig så mycket på henne. Skulle göra vad som helst för att få tiden tillbaka då hon var Nattas och jag fick rida henne mycket! Hon är verkligen en helt fantastisk häst. ♥ Hoppas att allt går vägen, så att älskade Moa finns kvar länge till!



Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; Självklart kan jag rösta! Har gjort det nu :)



Tackar, tackar. Du har också en fin blogg :)

2011-07-07 @ 21:05:25
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0