Imorgon gäller det

Imorgon kommer fina Lucky hit med sina ägare, Annie som jag var på ridläger tillsammans med! :) Längtar jättemycket. Kommer självklart bilder efteråt. Han ska gå nere på stora gärdet med Midde för imorgon åker Ruby & Amanda :''''( Jättehemskt. Usch :( Kommer sakna Amanda jättemycket, hon är helt sjukt bra att rida för och så himla snäll! Har vart så roligt att ha henne här!

Men som tur är så har hon lovat att försöka komma ner ca 1 gång i månaden och hålla lektion för mig och Lucky & Trevina. Sedan så har Cissi tipsat mig om sin kompis Caroline som jag ska rida för nästa fredag på Trevina. :)
Så ska rida för båda dom två då alltså ;)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0