Internet och låg uppdatering os.v.

Uppdateringen har stått på i princip 0 idag pga att jag har provridt en ponny, Titan (kommer om honom senare), jag har vart med Natta, Emelie & Maria och sedan åkte jag och Emelie & Maria till stranden och badade, därefter fick Emelie & Maria rida. Jag har hjälpt mamma med grejer och NU ska jag ta mig tid att fixa inlägget med Titan.

Idag kom vårat internet, jag hoppas verkligen att Ulf kan fixa med routern och det idag. Orkar inte med en jobbig PC längre!! Jag har inte heller kunnat svara på alls många kommentarer för att internet har som sagt vart kasst, jättejobbigt. Ni får ha överséende med det här, det kommer att fixa sig innan söndag, lovar!

Trevina i sin fina görna outfit vi hade igår. :)
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0