Knäpp häst

Gick ner till hagen för att säga godnatt till hästarna, Teddy som alltid är först fram kommer och möter mig och därefter kommer som vanligt Kiwi och Trevina, fast Qlempan brukar vara direkt efter Teddy och hon stog kvar längst ner i hagen. Mongohästen stog och kliade sig på en pinne som är där i hagen, jag trodde hon fastnat då hon A L L T I D kommer och möter en så ringde mamma och hon kom ner. Då ser jag att hon bara kliade sig men vägrade flytta på sig, när vi väl fick bort henne och släppte henne gick hon direkt tillbaka igen. Så inatt tillbringar hon natten hos Ruby och Midde. Hoppas de tar väl hand om min prinsessa. Trevina såg lite besvärad ut att Qlempan flyttade, men hon kommer tillbaka imorgon när vi tagit bort pinnen. ;)

Nu är det Gossip Girl för hela slanten! ;) Med honungsmelon & godis.


Vi hörs imorgon!
/Amanda


Kommentarer
Postat av: TeamFE: Emma Fredén

Vilken fin blogg du har! :) Allt bra med dig?

2011-07-23 @ 23:14:50
URL: http://teamfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0