Paj-bakning!

Smarta jag glömde att ställa klockan imorse och vaknade vid 9, DÅLIGT av mig!! Kunde inte somna om, så jag spelade Sims. Jag skulle egentligen vart ute och sprungit med Kiwi klockan 8, men så blev det inte men det fattade ni ju x)

Vi gick upp vid 10 någon gång och då åt vi frukost, kollade till hästarna och sedan gungat os.v.. :) Vi har hjälpt Natta att tömma stallet, det ska målas och sådant på lördag & söndag. Därefter gjorde vi våran vinbärspaj och nu har jag ångest för Gossip Girl började för 2 minuter sedan och jag kan inte kolla pga våran jävla TV som inte är inkopplad. Och det går inte att kolla på datorn för att det segar så mycket, vilket liv jag har va?! :o

Här är en av pajerna jag och Ida har bakat. Den andra är i ugnen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0