Påväg till stora staden

Eller ja, stora och stora, till Göteborg ska jag. Jag och Ulf sitter just nu i bilen och ska vänta på mamma. Jag tvingade Ulf att köra till Tre Hästar, gick runt där och drömde lite om vilka grejer jag vill köpa till den förhoppningsvis nya hästen! Åh, vad jag vill ha den :''( <'''3 Det är farligt att drömma så, för i mitt huvud har jag den redan, inte så roligt ifall drömmen inte går i uppfyllelse. Iallafall kollade jag lite på schabrak, letade efter Scapa schabraket men det har FORTFARANDE inte kommit in, helt sjukt.. Så köpte ett par Roping ridhandskar. Det har jag behövt länge!

De är svarta och i skinn, inte noppriga som på bilden. Men hittade inte den rätta produktbilden.

Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästblogg

Vad är det för scapa du ska köpa? :)

2011-07-22 @ 22:47:03
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0