Sorry !

Förlåt, men sov över hos Natta igår & vi hade tjejsnack med Lena & Amanda, satt i ett flertal timmar och bara tjöta. Sedan bakade vi ju cupcakes och de kommer bilder på dom, sjukt goda! Vi spelade Black ops och det är så sjukt kul ;) Fast jag suger jag äger men det behöver jag ju egentligen inte säga. Det visste ni ju redan ;) Vi la oss iallafall vid 1-någon gång och sedan låg jag & Natta och pratade i en halvtimma eller något om drömmar os.v. medan Amanda & Lena sov i vardagsrummet. Vid halv 5 kommer Kicken (Nattas kille) hem från Marstrand och jag blir livrädd för vaknar bara att någon står och kollar på oss vid sidan av sängen, hahaha! Men så somnar jag bara om & inget mer med det ;)
Seriöst, jag svär! Nattas & Kickens säng är 2,5 bred! GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0