The history of us

Skrev ett gästblogg-inlägg åt en tjej som heter Maja förrut, som hon tydligen skulle ställa in medan hon var på ridläger. Tänkte göra det lite annorlunda denna gången och inte bara skriva en "presentation" av mig och hästarna, utan blev en historia om mig & Qlementine. Våran historia. Allt från första gången vi sågs till nu. Det fick mig verkligen att tänka, hur mycket jag älskar henne, hon är verkligen mitt allt och jag har blivit dålig på att visa henne det nu det senaste. Jag ska verkligen ändra på detta, för hon är min ögonsten & kommer alltid att vara. ♥

Mitt fina hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Aaw tack! Din blogg var jättesöt :D

2011-07-07 @ 15:13:23
URL: http://absolutrutger.blogg.se/
Postat av: jossan

kan du gäst blogga åt mig (oss)??

ska vi följa varandra på bloglovin?

2011-07-07 @ 18:04:20
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0