Till nya huset

Mamma kommer snart och hämtar mig, ska åka till stallet & vårt nya hus. Ska inte göra något utan ska bara komma ut lite, få frisk luft os.v. Pussa lite på Qlempis & Kiwi & Trelle också..

Men jag är typ hungrig men såfort jag tänker på mat mår jag jätteilla.. What to do?! Jag ska dricka mer proviva och kanske ta mer youghurt.. Kan man äta banan när man är magsjuk?

Gillar bilden på finaste Kiwitjejen.. Glömde säga att jag longerade henne igår, var skitduktig! Hon fick även ha benskydd på sig för första gången, hon gick jätteroligt x) Men hade dom inte länge, hon skulle bara få vänja sig lite smått.. Men iallafall, hon är lite speciell att longera för att hon tror att hon kan bestämma över en, men det gick jättebra! Hon lyssnade på mina kommandon & försökte inte ens springa iväg mer än 2 gånger i galoppen. Höll inte på så länge då det gick så bra. Fina tjejen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0