Barnvakt

Vill först & främst säga tack till alla dom som vill följa mitt ointressanta liv. Det är jätteroligt att det faktiskt är så många! Skulle vart roligt ifall ni ville skriva era bloggar så kollar jag in på dom & kommenterar? :)

Just nu passar jag Jocelyn, hon spelar Sims & jag bloggar. Håller på att hjälpa henne med sin familj. Det regnar just nu, sedan ska vi ut till hästarna och rida bland annat. Rida Trevina, skritta Qlempis och longera Kiwi. Funderar på att ha henne löst.. Hennes förra ägare kunde ju, så varför inte jag? :) Trevina ska ut i skogen, vi ska köra på den beiga outfiten idag, snyggt. Det är härligt för idag är inte lika varmt ute, skönt för hästarna!

I vintras..

Kommentarer
Postat av: Sara

fin bild ;)



sv: åhh vad kul! <3

2011-07-31 @ 16:57:49
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Är det din nya häst som har kommit ? :)

2011-08-02 @ 09:31:54
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0