Tillbaka forever!

Nu är jag tillbaka med den normala uppdateringen igen. Mamma har precis ringt på en hästannons, wii.. Spännande? Det är något ni har missat under min offline-tid... Dessvärre vill jag inget säga förrän allt är färdigt...! Sedan ska vi iväg och kolla på två stycken kattungar. DÄREFTER kommer mitt ridpass idag, red inte på någon vanlig ponny utan på en alldeles speciell storhäst vid namn Midnight Boy aka Midde. Red i paddocken och jävlar vilket steg han har! Så roligt och det fick mig verkligen att inse att storhäst-tiden inte alls är så dumt. Känner mig inte färdig på ponny ännu, så håller mig dit ett tag till. Hoppas bara att Cissi vill slänga upp mig på Midde igen, haha! :D

Jag har packat upp allting i mitt rum & det enda som saknas är min TV som ska in senare ikväll. Ska antagligen vara med Ida senare också. HON vet däremot allt om den hästen mamma ringt på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0