Hästarna 5 Juli




Som ni ser var våran outfit orange! Första gången faktiskt jag testar det på Trevina, really nice!
Red iallafall på ängen, dressyr. Hon var helt lösgjord & mjuk! Jättehärligt. :D Hon kändes mjuk i munnen & för hjälperna. Ställde åt alla håll, försökte göra skänkelvikningar åt båda hållen, jobbade henne på en volt i alla gångarter i båda varven och avslutade med ett race på ängen. :)

Outfit of the day:
Trevina:
Sadel - Pessoa
Träns - Ullared
Schabrak - Mustang (GBG horseshow 2011)
Lindor - Mustang (GBG horseshow 2011)
Boots - Natta vunnit på tävling

Amanda:
Ridstövlar - Cavallo (GBG horseshow 2011)
Ridbyxor - Ullared
Linne - Ginatricot
Hjälm - Eurolite

Qlempan fick gå "ponnyridning" med Tuva & Milo tillsammans med Emelie & Jocelyn på Teddy. :) Hon var glad över att äntligen få göra något. Hon ska btw på återbesök på torsdag, håll alla tummar ♥

Kiwison fick ingen som helst uppmärksamhet idag, förrutom klappar i hagen bara. IMORGON ska jag ta mig tid med henne, ska försöka lära känna henne ordentligt. Har aldrig fått någon tid till det känns det som! :(

Kommentarer
Postat av: Myran

Underbar färg på schabrak och lindor xD



om ni kikar in på min blogg och svarar på ett par frågor får ni en länkning och en minipresentation ^^

2011-07-06 @ 13:43:39
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0