10 sanningar om mig

*. Jag har aldrig sett en skräckfilm/thriller film/serie.
Kommer inte hända heller inom den närmaste framtiden.

*. Jag har aldrig rökt.
Jag vill inte röka, har aldrig gjort det & kommer inte göra det inom den närmaste tiden.

*. Jag är ett riktigt glassmonster som kan äta hur mycket glass som helst.
Speciellt på sommaren, blir nästan 2 glassar per dag!

*. Jag har börjat att gilla Taylor Swift.
Hon har en äkta girlie-musik och hennes musikvideor är söta, rosa & prinsessiga. Soo Mandy-style ;)

*. Jag älskar Mcfeast på mc'donalds.
Älskar dressingen blandat med ketchupen. To die for!

*. Jag tokläser Justin Bieber's twitter varenda dag.
Och twittrar ett par tiotal till honom varje dag. DESPERAT TJEJ? Nääe då.

*. Jag tror nästan inte jag har sett en snyggare kille än Taylor Lautner efter Justin Bieber såklart då.
Såg honom igår, på MTV Movie Awards. OMG säger jag bara. GE MIG?!

*.
Jag är helt sinnessjukt skoltrött.
Får huvudvärk och blir helt trött bara jag tänker på det.

*. Jag älskar att sjunga, men hatar att sjunga inför andra.
Kan inte sjunga, det är därför!

*. Jag har ingen som helst taktkänsla.
Tog mig flera veckor att lära mig spela 4-takt på trummor.

Taylor Lautner.

Kommentarer
Postat av: Carro

Taylor Lautner är jättegullig! Men hur kan du aldrig ha sett en enda skräckfilm?!

2011-06-10 @ 00:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0