Business girl

Som den lilla business girl jag är, är jag upptagen idag, fredag, lördag och söndag. Idag ska jag passa Jocelyn & Milo, kanske rida Trevina annars ska mamma longera henne. Fixa inför tävlingen eftersom på fredag är verkligen fuuullt upp. Då ska jag klockan 7-9 passa Jocelyn & Milo, 9-15 ska jag iväg och göra en hemlig grej. Får inte säga för mamma. Efter det ska Ida sova hos mig, för vi ska tagga inför Nissecupen som är lördag & söndag.

Men, häng inte läpp för det! Eftersom jag är såååå bra så ställer jag in inlägg åt er varenda eviga dag. Allt för er sötnosar. ;)

En bild som mitt larm på macisen tog, haha ser ut som en fånge eller något x)

Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka till i helgen, hoppas det inte blir värre med förkylningen heller!!

2011-06-02 @ 20:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0